fredag 26 oktober 2018

Hysterisk dag på jobbet


Så här kände jag mig när jag stämplade ut i eftermiddags efter en helt galen dag på jobbet!!! Hade hur mycket som helst att göra, telefonen ringde i ett, fick en massa konstiga frågor och uppdrag och dessutom fick jag börja boka patienter för första gången...

Efter jobbet hade jag en halvtimme på mig att hämta Noel, åka hem så att han kunde byta om och slänga i sig en macka och kl 17 skulle han vara på skoldiskot! Han ville dessutom att jag skulle stanna kvar, så där blev jag kvar i två timmar...

Hade bara fått i mig en banan och en clementin sedan lunchen kl 12, så när vi kom hem strax efter kl 19 var jag vrålhungrig! Slängde i mig en macka och en skål med mikropopcorn, hoppade in i duschen och nu är det läggdags!

I morgon ringer väckarklockan kl 06.15 och då drar vi upp till Stockholm ;-)

Inga kommentarer: