söndag 3 december 2017

Paaaaaarty


Jodå, jag lyckades tagga till mig i går kväll - lite för mycket till och med...
Sörplade i mig 2 (!) flaskor vin, minneslucka in till stan, Pitchers i max 10 minuter, taxi hem, SPY, gick och lade mig med kläder och smink på, SPY, upp kl 06.50, SPY och sen spydde jag typ tre gånger i timmen fram till kl 15. Försökte då få i mig en smörgås och lite vatten, tog två tuggor och kaskadkräktes upp det direkt, in i duschen och sen plant läge i soffan fram till kl 18.20 då Alva kom (Noel ville sova en extra natt hos M).

Nu har jag fått i mig två mackor och lite Pepsi Max, men jag vet i sjutton om jag hade vågat sätta mig bakom ratten om någon bad mig - jag känner mig fortfarande full...

Så jäkla typiskt att man ställer till det så här för sig :-(
Jag hade ju längtat jättemycket efter den här kvällen, att få dansa loss ute på krogen, och Sabina gjorde mig så fin i håret... Men vi hade det supertrevligt hemma i alla fall!!!

Nu blir det några vita veckor fram till lillebrors 30-årsfest i februari ;-)

Inga kommentarer: