onsdag 6 december 2017

Buss


I morse var det snö ute, så det fick bli att ta bussen till jobbet. Skönt att slippa krångla med bilköer och parkering, men trist att behöva ha tider att passa...
Hämtade i alla fall upp Noel och Alva direkt efter jobbet, åkte till M och hämtade Alvas lånebok, in till biblioteket, vidare till Elins esplanad = nya jeans till Alva och en Marcus & Martinus-tröja till Noel, svängde förbi Ica nära Norrmalm och hämtade ett paket och avslutade kvällen med hämtmat från McDonalds...

Jag är helt slutkörd just nu! Med världens mensvärk dessutom :-(
I morgon bitti har Noel tid hos sjukgymnasten kl 08, och efter fritids har jag lovat att han ska få ta med sig en kompis hem.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men fyyy vad jag saknar gymmet!!!

Inga kommentarer: