lördag 9 december 2017

Blä-dag


Det började med att Noel vaknade kl 06.20 och vägrade somna om, och när alla var vakna började BÅDA barnen tjafsa (både med varandra och med mig) och vi hade världens bråk här hemma... Det satte standarden för hela dagen :-(

Klockan 11 körde jag bort Noel till Markus för han skulle vara där medan jag och brorsans fru handlade julklappar till barnen tillsammans med farbror T - det var inte jättelite folk på Elins esplanad i dag kan jag upplysa er om!!!
Efter 1 1/2 timme mötte vi upp brorsan och hans barn, lillebror och hans barn samt Alva, Noel och Markus på Alpina och käkade lunch. Sedan följde jag och Alva med lillebror till Ica Maxi och handlade...

När vi var klara ringde M och frågade om Alva ville åka skridskor, så hon följde med honom och gjorde det. Noel lekte med en kompis, så jag åkte hem och lade mig på soffan och deppade lite... Klockan 19 åkte jag och hämtade Noel (Alva stannade kvar hos M och sover där i natt), kl 20.15 tvättade jag av mig sminket och borstade tänderna, kl 20.30 somnade Noel och nu ska jag sova!

Skitdag.

Känner mig lite nere... :-(

Godnatt!

Inga kommentarer: