måndag 26 december 2016

24-timmarsfasta (ofrivillig)

I går åt jag ju en tallrik yoghurt med müsli på morgonen, och har inte ätit något sedan dess!

Jag och Alva åkte in till stan vid halv tre och innan dess var jag inte hungrig, så jag struntade i att äta någon lunch. Tanken var att vi skulle åka och äta någonstans tillsammans efter bion, men på grund av tjafs och bråk så åkte vi direkt hem! Och när vi kom hem så kände jag att jag var tvungen att komma ut från huset och få lite frisk luft för att lugna ner mig så jag gick ut och gick och grät i nästan 2 timmar... När jag kom hem var jag helt slut känslomässigt och gick ner och lade mig vid 20-tiden.
En mindre trevlig juldag, med andra ord :-(

Nu ligger jag här med svullna ögon, huvudvärk och en kurrande mage - dags för frukost!

Inga kommentarer: