lördag 8 oktober 2016

Lördagsmiddag

Käkade frukost strax innan kl 10.30 och åt inget på jobbet - nu smakade det bra med fläskfilégryta och smörstekt vitkål till middag!

Och jordgubbar med vispad grädde till efterrätt ;-)

För tillfället känns det inte alls svårt att hålla sig till LCHF... I går kväll var jag vansinnigt godissugen, men i dag har jag inte känt något sug alls!
M hade bakat en äppelpaj när jag kom hem och jag köpte med mig både chips och godis efter jobbet (till M och ungarna), men jag köpte en flaska julmust light till mig själv och den får bli mitt "lördagsgodis"...
PS: om suget sätter in senare vet jag exakt vad jag ska bota det med: Kvantums räk- och parmesanröra tillsammans med Clean Eatings fröknäcke med parmesan ;-)

Hoppas att ni har en härlig lördag!!!

Inga kommentarer: