söndag 24 april 2016

Saknar INTE Sverige...

När man får den här bilden av brorsan och hör från flera håll och kanter att det snöar och haglar där hemma, så känns det ÄNNU bättre att vara här!

Vädret har dock varit väldigt skiftande idag - det var svinkallt och mulet i förmiddags, sen sken solen upp och det blev riktigt varmt och skönt, sen blev det kallt och lite mulet igen, och sen soligt...

På torsdag ska det visst regna enligt väderprognosen, men annars så ser det ut att bli okej väder resten av veckan - herregud, jag har ju inte ens badat än... Men jag doppade fötterna i havet förut, och det var faktiskt ganska varmt! I morgon ska jag bada!

I övrigt har vi inte planerat in någonting speciellt!
Alva fyller ju år i morgon och ska få bestämma vad vi ska göra, och någon dag ska vi försöka ta oss till Palma... Vi funderar på att hyra en bil någon dag också, men vi får se vad som händer!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig efter mitt lilla träningspass...

Inga kommentarer: