måndag 18 april 2016

Inställd lektion

Terminologilektionen i morgon är inställd vilket betyder att det inte blir något glosförhör på hjärtats delar - tack gode Gud för det!!!

Nu ikväll har jag varit och fikat på Rådhuset med en kompis, och det var lika trevligt som alltid... Vi får träffas snart igen, Susanne ;-)

När jag kom hem från stan ställde jag mig i en VARM dusch, och nu har jag precis kollat på kvällens avsnitt av Ex on the beach - de är ju inte riktigt kloka!!!
Alltså, jag kan tycka att jag lever ett riktigt jäkla tråkigt liv ibland och skulle gärna vilja ha in lite mer party och glamour i min vardag, men om man jämför sig med nötterna i programmet så är man ju väldigt tacksam över det man har...

Missade tyvärr kvällens avsnitt av Biggest loser, men det kollar jag ikapp i morgon!

Inga kommentarer: