fredag 15 april 2016

Heja Viktväktarna

Jag fattar ingenting - jag vägde in mig på 72,8 i tisdags, hade gått ner till 72,1 i onsdags, gick upp till 72,4 igår och idag stannade vågen på 71!!!

Jag ska testa att väga mig varje dag i en vecka nu, och se hur resultaten skiftar från dag till dag...

Gjorde iordning en omelett till frukost: 2 ägg, 1/4 dl mellanmjölk, 1 tsk flytande margarin, sparris, champinjoner och rökt skinka, men orkade inte äta upp hela - jag är dömätt!

Nu ska jag åka iväg till en klasskompis och fika lite, och sen blir det hem och plugga igen ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Skulle du kunna skriva vad du äter och hur mycket. Så man kan få tips å råd och idéer. spännande att följa detta med vikten då jag har problem att hitta motivationen och vet inte hur man ska göra.tack för en intressant blogg