tisdag 19 april 2016

Föreläsning med Paolo Roberto

Tidigare ikväll var jag och brorsan på föreläsning med Paolo Roberto. Jag håller definitivt inte med honom i allt han säger (speciellt inte när det gäller LCHF), men jag tycker ändå att han är charmig och säger mycket bra saker... Speciellt om träning...

Han pratade mycket om sina kriminella ungdomsår och om boxningen som var en stor del av hans liv, men han poängterade även vikten av att våga chansa och inte låta sig begränsas av rädslan för det som är okänt.

Föreläsningen var väldigt fokuserad på honom som person, och det kändes både bra och dåligt. Jag saknade kanske lite mer visdomsord på vägen som gäller alla... Eller nja, det stämmer ju inte riktigt heller, för han pratade mycket allmänt också... Hmmmm - det fattades någonting, men jag vet inte riktigt vad!?!

Till syvende och sist tyckte jag dock att det var en bra föreläsning - han får 3 pastasnäckor av 5... ;-)

Inga kommentarer: