tisdag 22 mars 2016

Jävla terrorister!

Usch, vad jag blir ledsen när jag tänker på all skit som händer runt om i världen varje dag! När människor tar sig rätten att döda andra människor...
Jag kan knappt tänka på det utan att börja gråta :-(

Eftersom jag själv har förlorat både mamma och pappa (och flera andra personer som har stått mig nära och varit betydelsefulla för mig), så känner jag verkligen med alla anhöriga ikväll! Livet blir aldrig mer sig likt... De kommer att få leva resten av sina liv med en känsla av tomhet som aldrig försvinner!

Mina föräldrar dog på grund av sjukdom, och tack gode Gud för det - om det hade varit en annan människa som hade dödat dem så hade nog ilskan tagit livet av mig med...

Terroristerna som dödade 34 personer idag och skadade över 200 - vilka jävla kräk!!!

Fega, äckliga kräk!!!
- Dö gärna för din egen jävla religion, men dra inte med dig någon annan ner i skiten!!!

Nej, jag kan varken tänka på det eller skriva om det mer, för jag kokar av ilska...

Ska försöka sova istället...

Inga kommentarer: