fredag 18 mars 2016

En dålig dag?

Nejdå, jag har trots allt haft en bra dag idag... Förutom att jag fick min mens, har haft migrän och råkade ut för två mindre trevliga kunder på jobbet (en blev skitsur för att han inte fick betala in en räkning utan att visa sin legitimation och en annan blev skitsur för att han inte fick hämta ut ett paket i en annan persons namn utan att ha hens legitimation med sig)... Som tur är har jag jobbat många år i branschen och kan ta dessa kunder och deras vredesutbrott, men det är ju aldrig trevligt när det väl händer! Och stämningen blir ju hyfsat jobbig när någon står och tjafsar emot och blir nästan hotfull...

Man får ta mycket skit när man jobbar inom handeln! Men en del av mig ÄLSKAR ändå jobbet ;-)

Nu ska jag SOVA!!!
I morgon har jag lovat Noel att vi ska ta en promenad till simskolan, och efter det funderar jag på om vi ska ta lite egentid på stan... Och sen ska han iväg på kalas mellan kl 13-15.
Alva ska följa med en kompis till Balthazar.

Och på eftermiddagen/kvällen kommer lillebror hit, och vi ska laga mat tillsammans och kolla på Gladiatorerna!!!

Inga kommentarer: