fredag 28 augusti 2015

*ha ha*

Visst stämmer det!?!
Jag tycker att jag kan få till hyggliga selfies emellanåt, men jag har ALDRIG sett bra ut på en bild som någon annan har tagit...

Nu är det dags att sova!
Idag jobbade jag mellan kl 9-13, sen pluggade jag i några timmar och efter det så hämtade M barnen, jag fixade till Alva och skjutsade henne på disco. M hämtade efter discot och tog med Alva fram till stan och lyssnade på Molly Sandén medan jag och Noel var hemma och fredagsmyste med chips och Cola zero ;-)

Det tråkiga är att jag har och har haft sjukt ont i magen hela dagen, men det är ju samma visa en vecka varje månad... Trist!

Imorgon blir det jobb igen; de ringde från Ica Kvantum nu ikväll och undrade om jag kunde hoppa in med kort varsel imorgon kl 9.30-15... Så länge det inte är på kvällen känns det helt okej! Och vi behöver pengarna!

Inga kommentarer: