lördag 29 augusti 2015

Betyg: 5 av 5

Tänkte inte testa den här egentligen, men så "råkade" den få följa med hem från stan förut... ;-)
Och den var SUPERGOD!!!

Idag jobbade jag mellan kl 9.30-15, sen gick jag och Alva på stan i några timmar medan M och Noel var på badhuset och ikväll har vi tagit det lugnt... Jag och Alva åkte bort till brorsan en sväng förut och lämnade några cd-sagor till barnens kusiner, och efter det lekte Alva och Noel med varsin kompis resten av kvällen...

Kollade förresten på en dokumentär om Indien förut, och kan efter den konstatera att jag gärna äter indisk mat även i fortsättningen men spyr på deras kvinnosyn!

Imorgon har vi inget inplanerat på hela dagen, och det känns så himla skönt! Eller ja, vi ska träffa brorsan en sväng, men det är ju ingen "börda" direkt ;-)
Jag ÄLSKAR mina fina bröder!!!

Nu är det dags att sova - godnatt allihopa...

Inga kommentarer: