onsdag 18 mars 2015

Omotiverad....

Så här har jag känt i typ en vecka nu, och det går katastrofalt dåligt med VV också för tillfället; jag överskred min vb galet mycket i söndags, höll mig inom ramarna igår och i måndags, och har överskridit idag också :-(

Usch, nu längtar jag tills på fredag när man kan börja om med en ny, fräsch vecka och ny veckobonus! Jag längtar ju dock inte efter plusset på vågen, men det lär ju tyvärr infinna sig där :-(

Nåja, man är ju inte mer än människa... Och jag kommer tillbaka - jag har INTE gett upp!!!

1 kommentar:

Helen sa...

Vill stryka ett streck över denna vecka.. jag har verkligen bara moffat i mig allt möjligt. Bläääää tror på plus för mig å tyvärr..
Vi får ta nya tag på fredag gumman. .. fast det värsta är att vi har kalas för Leo å thea på lördag.. gahhhh