lördag 21 mars 2015

Frukost på sängen

Vilken jävla natt!!!
Jag vaknade vid 3-tiden med världens migränanfall och trodde nästan att jag skulle dö... Hela huvudet sprängde, jag var spyfärdig och så svettig att det rann av mig! Tog mig upp till övervåningen och fick i mig 2 Treo, gick ner och lade mig igen och började frysa så att jag skakade :-(
Hela rummet snurrade och jag mådde så jäkla dåligt...

Lyckades i alla fall somna om, men hade fortfarande huvudvärk när jag vaknade så det fick bli 2 Treo till...
M var gullig och fixade frukost på sängen till hela familjen; min "kostade" 6 pp.

Hönö bohuskaka 4 pp
2 tsk Lätt & Lagom 1 pp
2 skivor rökt skinka 0 pp
1 skiva leverpastej 1 pp
Saltgurka 0 pp

(Te med mjölk 1 pp)

Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det är att vara ledig! När huvudvärken har släppt ska jag gå upp och duscha och göra mig iordning, och sen ska jag och Alva åka iväg och leta efter en present till Lycka (vi är bjudna på kalas imorgon ;-).
Klockan 14 ska Noel gå på kalas hos sin dagiskompis, och kl 15.30 ska jag och Alva gå på bio och kolla på Askungen. Efter det ska vi besöka minneslunden och lämna en blomma till mamma (Alvas idé) och lite senare ikväll laddar vi inför premiären av Gladiatorerna...

En skön dag med mycket roligt inplanerat - precis som jag vill ha det ;-)

Inga kommentarer: