fredag 27 mars 2015

-0,3 kg

Det går som sagt väldigt långsamt, men jag är glad så länge det blir ett minus på vågen... Den här veckan har inneburit utmaningar i form av födelsedagskalas, kick off med jobbet, Våffeldagen m m så jag är ödmjuk inför veckans viktresultat!

Jag har känt mig så himla omotiverad de senaste veckorna dock :-(
Inte så att jag vill sitta och moffa i mig choklad och pizza och så varje dag, men jag har haft svårt att motivera mig och inte haft någon lust att laga bra mat o s v... Jag har mest ätit för ätandets skull, och även om jag har hållit mig inom mina points så har jag gått runt och varit hungrig och sugen hela tiden; jag har inte känt mig nöjd, helt enkelt...
Och då blir det extra svårt att hålla sig till planen!

Idag är det fredag och nya vb, men jag är inte sugen på någonting alls!
Känner att jag börjar bli förkyld också - snorig, lite ont i halsen och känner nästan ingen smak... Det får bli massa te med riven ingefära i idag!

Igår hann vi aldrig med att så våra frön, så idag ska vi plantera när Alva kommer hem från skolan - smultron, jordgubbar, paprika, tomater, isbergssallad och mini-gurkor ;-)

Inga kommentarer: