tisdag 24 mars 2015

Frukost 4 pp

Vaknade med huvudvärk idag + mens :-(

M var gullig och lämnade Noel på dagis när han åkte till jobbet så att jag kan kurera mig - liiite svårt att ligga och vila för att bli av med värken med en överenergisk 4-åring i huset...

Nu har jag precis ätit frukost och flyttat över till soffan - ligger här och njuter av solskenet utanför!
Fick ett infall och blev sugen på att plantera lite frön någon dag; önskar att jag hade begåvats med gröna fingrar, men vi får väl se om jag lyckas driva upp några plantor... Har ni några tips på nåt som är lätt att odla? (Har inget trädgårdsland eller liknande, så det måste kunna växa i krukor)...

Ikväll blir det fest, förresten! Eller ja, "kick off" rättare sagt... Vi ska träffas på Pinchos och få lära känna vår nye köpman lite bättre samt äta gott - det ska bli supertrevligt!!!

Inga kommentarer: