onsdag 16 juli 2014

Heeeelt slut...

Jag kommer ihåg när jag var liten och hur förväntansfull man var när mamma kom hem från Ullared med alla sina gula kassar och började plocka fram alla leksaker och allt godis som hon hade köpt... Jag och mina syskon fick aldrig följa med dit! Då tyckte jag att det var orättvist, men idag förstår jag varför...
Även om det gick helt okej med ungarna idag och M tog med sig Noel ut till lekplatsen det sista, så åker jag ju definitivt hellre utan barn!

Idag lyckades jag dock hitta lite mer till mig själv än vad jag brukar; en Babyfoot fotinpackning, ett par örhängen, ett mobilfodral, två par tröjor, en pocketbok samt trosor. Och så köpte jag svarta underlakan, svarta örngott och svartvit-rutiga påslakan. Och lite plast- och silverfolie. Och schampo/balsam.

M fick två par tröjor.
(Plus att han strosade iväg till NetonNet och köpte en ny iPad)...

Resten var leksaker och kläder till ungarna...

Inga kommentarer: