söndag 27 juli 2014

Bakfull...

Hjälp, vad jag har mått dåligt idag :-(

Igår var jag väldigt förutseende och käkade mat innan jag gick och lade mig, duschade och drack dessutom Bakis vätskeersättning, men med facit i hand borde jag nog ha skippat hallon/lakrits-shotsen tidigare under kvällen... Och inte druckit typ hundra olika drinkar och öl...

Jag gick och la mig vid 03.30-tiden och vaknade upp två timmar senare av att sängen var dyblöt av svett och att jag behövde spy. Rusade upp på toaletten och låg säkert och spydde i tio minuter. Drack ett stort glas vatten och tog 2 Alvedon, gick och la mig och vaknade upp två timmar senare och fick rusa upp på toaletten och spy igen :-(

Vid 14-tiden lyckades jag pallra mig upp till sittande och förflytta mig till soffan, och nu har jag precis tryckt i mig lite pizza. Ska snart hoppa in i duschen, och sen beger vi oss till Karlsborg och hämtar ungarna...

Som tur är så skötte sig M betydligt bättre än mig igår, så han har mått bra och varit pigg här på morgonen och kan således köra bilen; jag hade INTE vågat sätta mig bakom ratten idag!

Nåja, baksmällan till trots så var det en riktigt trevlig kväll igår!
Vi träffades hemma hos en av M's chefer och hans fru innan och blev bjudna på öl, goda drinkar och tilltugg, och sen traskade vi ner till O'learys och käkade god mat och drack ännu mera öl och goda drinkar. Och shots...

Det var visst den årliga cruisingen i Falköping också, så hela stan var invaderad av raggarbilar och massor av folk = vi fick vänta på vår mat i 1 1/2 timme!!!

Efter partyt tog jag och M tåget tillbaka till Skövde och sen köpte vi med oss mat från Modegrillen hem... Och resten vet ni ju ;-)

Nu ska jag gå in och duscha och försöka att bli människa igen!

Inga kommentarer: