tisdag 8 augusti 2017

Rödsprängda ögon


Jag försov mig i morse!!!
Jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag ALDRIG har försovit mig tidigare och kommit för sent till jobbet... Väckarklockan ringde, jag snoozade som vanligt och sen vaknade jag upp och tänkte att klockan borde ringa snart igen - kollade på klockan och den var 07.28...

Herregud, jag börjar ju jobba kl 07.30!

Fick panik och hade varken telefonnummer eller mailadress till någon av cheferna... Fick ringa till växeln och be att de kopplade fram mig... Som tur är så är arbetstiderna ganska flexibla på min arbetsplats, så jag löste min försenade ankomst genom att jobba över lika länge.
Och jag blev faktiskt ganska imponerad över mig själv - vaknade som sagt kl 07.28 och stämplade in på jobbet kl 07.59 ;-)

Inga kommentarer: