lördag 19 augusti 2017

20 timmar senare...


I går vaknade jag kl 05.20 med migrän... Kravlade mig upp ur sängen, fick i mig två Treo och kunde givetvis inte somna om! Mådde halvtaskigt hela dagen. Vid 14.30-tiden kom huvudvärken tillbaka och jag fick ta två Treo till... Innan det hade jag tvingat i mig en matlåda typ tjugo över tolv. Mådde lite småilla hela dagen, men tyckte att jag hade det under kontroll.

Efter jobbet åkte jag och hämtade Noel på fritids, och sen hade han fotbollsträning mellan kl 17.30-18.30. Efter det åkte jag bort med några papper till brorsan, och sen när vi kom hem började jag må jätteilla!!! Blev kallsvettig och trodde flera gånger att jag skulle behöva springa in på toa och spy :-(

Fixade iordning lite kvällsmat till Noel, och fick gå och lägga mig på soffan sen. Klockan nio bäddade jag ner mig, och somnade direkt! Vaknade kl 07.20 i dag med lätt huvudvärk, men illamåendet är som tur är borta!

Noel tog sovmorgon och vaknade precis (Alva sover över hos en kompis), så nu är det dags för frukost - jag har inte ätit något sedan lunchen i går...

Inga kommentarer: