söndag 23 juli 2017

En härlig helg i alkoholens tecken


Jag festar ju sällan nu för tiden, men i helgen körde jag en dubbelfylla (och i dag mår man ju som man förtjänar)... I fredags kom Hilda, Sabina, Camilla och Nellie hit. Vi drack massor av vin, lyssnade på musik, käkade snacks och skvallrade. Senare drog vi in till stan och satt på Rådhusets uteservering och pimplade vin hela kvällen.

I går drog jag och Agneta till Axevallatravet, spelade litegrann på hästarna, drack öl och kollade på uppträdanden av Börje bappelsin, Moderna tider och Snowstorm. Superkul!!!

I dag är jag mest trött, men bakfyllan i går önskar jag inte ens min värsta fiende; det var fan ett mirakel att jag ens kom upp ur sängen vid 15-tiden...

Snart är det dags att röja upp lite här hemma, för i kväll kommer ungarna hit och ska vara här i 2 veckor ;-)

Inga kommentarer: