tisdag 27 juni 2017

Sushidejt


I dag åkte jag buss både till och från jobbet. Och in till stan för att lämna tillbaka en bok på biblioteket. Jag har nog inte åkt stadsbuss på typ 20 år, men det var ju hur smidigt som helst! Och busshållplatsen ligger precis utanför huset... Win-win... Det får bli buss i morgon också! Funderar faktiskt på att köpa ett månadskort - det kostar bara 500:- (jämfört med att betala 26:- för enkel resa så är det ju jättebilligt)...

När jag hade kommit hem och sjunkit ner i soffan ringde lillebrors tjej och frågade om jag ville följa med in till stan och käka sushi. Hallå - har jag någonsin tackat nej till sushi!?! Sååååå gott ;-)

När vi var på stan passade jag på att köpa en jättefin plånbok på KappAhl också! Visar er en bild på den i morgon... Nu är det dags att sova; jag är supertrött... Zzzzz...

Inga kommentarer: