onsdag 7 juni 2017

Examensdagen


Vilken härlig dag det har varit hittills, och den är inte slut än! Har åkt hem en snabbis för att ställa bilen, och ska snart in till stan igen för lite partaj; först på Rådhuset och senare ikväll på O'learys!

Morgonen började med en mysig champagnefrukost hemma hos Caroline (jag var dock nykter och körde). Sen åkte vi in till stan för en buffélunch och avslutningsceremoni på Scandic Billingen.

Tre personer i klassen fick stipendium för goda studieresultat, och jag var en av dem ;-)

Det känns helt ofattbart att skolan är slut nu, men jag är sååå redo att komma ut och börja arbeta...

Regnet har öst ner hela morgonen och förmiddagen, men nu har det spruckit upp och solen skiner - jag känner på mig att det kommer att bli en fantastisk eftermiddag/kväll!!!

Inga kommentarer: