lördag 10 september 2016

Så himla typiskt mig...

Det här är så himla typiskt mig... Stannade kvar efter jobbet och handlade lite:
"Åh, en tub tomatpuré kostar bara 1:- den här veckan - en sån måste jag ju ha när det är så billigt!"

Hur ofta använder jag tomatpuré?
Typ ALDRIG...

För att prata om nåt annat så mår jag inte alls bra i dag :-(
Hostar så djupt att det gör ont i bröstet, samtidigt som jag får ont i huvudet för att jag tar i så när jag hostar. Och känner att det är tungt att andas...
Är täppt i näsan också... Och misstänker att jag har lite feber...
Började frysa jättemycket förut, så nu ligger jag och kurerar mig i ett varmt bad.

M har tagit med sig Noel och grannpojken till skateparken i Tibro, och Alva är på musikalen Flashdance med en klasskompis och hennes mamma.

Känner egentligen att jag MÅSTE plugga inför provet på måndag, men det är så svårt att fokusera på flera hundra latinska glosor när man inte mår bra... :-(

Inga kommentarer: