lördag 24 september 2016

Egentid

I dag var det dags för Alva att få lite egentid. Medan jag jobbade och M tog med sig Noel till skatehallen och Garnisonens dag, så fick Alva följa med "farsans" kärlek på en utflykt... De hade varit i Tidan och fikat och kollat på blommor m m ;-)

Jag mår verkligen risigt just nu! Känner mig nere och deppig och vill helst inte göra någonting alls... Stör mig på typ allt som M säger och gör, och båda ungarna är inne i värsta trotsen för tillfället och grinar, slår i dörrar och är uppkäftiga!
Messade med M:s brors flickvän i går och drömde mig bort till en barnfri helg i Stockholm tillsammans med henne och en heldag på Yasuragi spa...

Livet är ett riktigt jäkla trist ekorrhjul :-(
Och jag VET att det kommer att kännas bättre om några dagar, men just nu är det tungt!

Vet också att man mår bättre av att umgås med folk man tycker om, men jag orkar inte... Orkar inte ens lyfta luren och prata med någon i telefon... Jag vill bara vara ifred!!! (Och hur lätt är det när man har familj, jobbar och pluggar)...

Usch, nu ska jag dricka en kopp kaffe, läsa nya Amelia och fortsätta att tycka synd om mig själv...

Inga kommentarer: