onsdag 3 juni 2009

Jippieee!!

Den är liten, men visst kan ni se den? Tomaten... Hi hi, jag blev överlycklig när jag kom hem från jobbet och fick se den lille rackaren!

På tal om något helt annat, så lägger jag ner Viktväktarna för tillfället. Jag har verkligen INGEN motivation längre och det känns bara tråkigt och jobbigt att vara så fokuserad på maten. Så idag har jag ätit "normalt" och det känns jättebra! Trodde nästan att jag skulle handla ihjäl mig på onyttigheter, men det enda jag la ner i korgen som jag kände att jag hade saknat var baguetter, halloumiost, avokado, fetaost m m. Inget godis och inga kakor...

Ikväll kommer M:s bror hit och hälsar på, så då får vi laga till nåt gott att bjuda honom på - han bor i Stockholm i vanliga fall, så det blir tyvärr att man träffas alldeles för sällan. M var sugen på stekt halloumi i tortillasbröd och strips till det, så vi får väl se om det blir det som hamnar på menyn ikväll.
Ha en bra kväll allihopa!

1 kommentar:

Helen sa...

vilken härlig liten tomat..
grattis..

du gör nog helt rätt att lägga ner VV ett tag om du inte har motivationen, då blir det bara jobbigt..