måndag 22 juni 2009

Hyfsad frukost!

Känner att jag verkligen är urdålig på att uppdatera mig här på bloggen, men i och med att jag har skippat allt som har med vikttänk att göra den senaste tiden (och dessutom gått upp några kilon på kuppen), så har jag inte haft någon motivation att skriva här heller. Dessutom har det varit väldigt mycket att göra på jobbet, så det har varken funnits tid eller ork att blogga...
Hur som helst, med mig är det bra för övrigt! Förutom att jag har svullat och gått upp flera kilo och bara inte orkat ta nya tag... Är inne i en period med noll entusiasm och engagemang, och då är det lika bra att bara låta livet flyta på och ta dagen som den kommer.
Nu är det dags för mig att åka iväg till jobbet (har mitt första telefonmöte idag kl 10.00), men vi hörs snart igen...

1 kommentar:

Helen sa...

en du ska vi slå oss ihop.. jag tänker varje dag.. att idag ska jag ta nya tag.. yeah sure.. sen köper jag godis å äter i massor.. hmm.... sen så har jag inte ork med mycket annat heller känner jag...
men du snart vänder det väl då är vi på G igen.. eller hur.. stooor kram