fredag 8 februari 2008

Tankeställare...

Den här vidriga bilden hittade jag förut när jag surfade runt lite på nätet, och det blev verkligen en tankeställare... Den här veckan har jag ju fuskat som bara den och inte ens skrivit upp vad jag har ätit, så nästa vecka är det VERKLIGEN allvar igen! Men det är så svårt... Det känns som att jag aldrig kommer klara av att gå ner i vikt! Den här svackan är djupare än nånsin tidigare, så vi får väl se hur det här slutar! Antagligen kommer man sitta inne en sommar till och vägra visa sig ute i kjol/klänning... Och imorgon är det pizzakväll hos mamma... Jag bryter ihop snart! Nej, så allvarligt är det väl inte, men det är inte roligt nu... :-(

Och håll tummarna för att vi får vara friska, för idag låg 3 av Alvas fröknar hemma med kräksjukan...

Jag skriver mer i nästa vecka, och har förhoppningsvis lite mer motivation då. Trevlig helg!

3 kommentarer:

Helen sa...

Ja fy vilken läskig bild..
svackor har vi alla ibland och känner att motivationen tryter men jag hejar på dig och peppar dig.. klart du vill kunna visa dig i kjol i sommar..håller tummar å tår att ni slipper kräksjukan..
kom igen nu NYA TAG nu
pepp pepp

batgirl sa...

ja, det där var ingen rolig bild. Åt det hållet SKA VI INTE!!!
Börja skriv ner vad du äter igen. Då får man det svart på vitt.
Jag tror på dig, du har ju varit så duktig hitills.Så kom igen nu!
Kram och pepp!

Cee sa...

Nu skal vi inte ge upp allafall, jag har själv haft en rejäl svacka några veckor på något konstig viss har jag lyckats att iva mig upp och ur den igen ja det får vi jo se imrogon på vågen. Men det går trots att de känns hopplöst ibland. skickar en massa styrkekramar till dig. kom igen nu tjejen kram Cee