tisdag 14 november 2017

Migrän


Visste direkt efter träningen i går att jag skulle få migrän och i natt/i morse kom den som ett brev på posten... Vaknade kl 04.10 av att huvudet sprängde, jag var helt kallsvettig och höll på att spy flera gånger :-(
Kravlade mig ut i köket och lyckades få i mig 2 Treo, somnade om och vaknade av väckarklockan kl 06.20. Kände mig hyfsat bättre och tog mig till jobbet...

Vid lunch fick jag kasta in handduken och åka hem! Huvudvärken var tillbaka, jag mådde illa och såg knappt vad det stod på dataskärmen (allt blev bara en suddig massa)...Blev liggande på sängen till kl 17.15, då jag gick upp och skjutsade Alva till dansen. Hämtade henne efter en timme, fixade matlådor, diskade, käkade kvällsmacka och tog en dusch. Och nu ligger jag i sängen - igen...

Hoppas på en bättre dag i morgon!!!

Inga kommentarer: