lördag 11 november 2017

Födelsedagskalas


Jag är alldeles för dålig på att uppdatera bloggen - sorry!!!

Jag fyllde ju hur som helst år i onsdags, och i dag var det dags för lite släktkalas. Vi var 15 personer som trängde ihop oss i min lilla lägenhet... Trångt, men mysigt ;-)

Jag bjöd på en Daimtårta från Maxi-bageriet, en glutenfri Mjölkchokladtårta och en Klings glasstårta (blåbär). Sedan köpte jag även hem den omtalade Delicato-asken (den var riktigt nice) samt pepparkakor (Noels önskemål) ...

Jag fick en elvisp, ett strykjärn, en orkidé, fyra olika lösviktsteer, en ögonskuggspalett och ett presentkort på Tingeling (ska köpa en hårolja som doftar ljuvligt).
Åkte ut till Camilla en sväng i förmiddags också, och hon hade ordnat så att vi ska gå och se en föreställning med Henrik Schyffert (inkl middag innan) i april... Längtar redan ;-)

I onsdags fick jag 75:- att handla för av www.nelly.com så nu i kväll gick jag in på deras sida och klickade hem en klänning som jag tänkte ha på julafton samt ett ursnyggt läppstift!

Jag är supernöjd med dagen, förutom att jag har övertrasserat min Viktväktar-ranson med råge :-(

Nu är jag dötrött och ska sova!
Barnens kusin sover över här i natt så det har varit highlife hela kvällen... men de leker så bra ihop, så det är bara kul!!!

Ps: glömde ju berätta att jag fick en present av min arbetskamrat i onsdags också - ett presentkort på Plantagen ;-)

Inga kommentarer: