onsdag 23 september 2015

Dags för ett blodprov...

Usch, vad jag har mått dåligt idag... Jag har haft huvudvärk HELA dagen och tagit värktabletter vid två tillfällen utan att skiten har släppt!
Och tidigare ikväll låg Noel naken i soffan och kollade på teven, medan jag var fullt påklädd med jeans, linne och långärmad tröja, låg under en yllefilt och frös ändå så mycket att fingertopparna domnade bort... Tog en supervarm dusch och tinade upp, men nu ligger jag här i sängen med iskalla tår och en iskall nästipp! Och huvudvärk!

Jag ringde Vårdcentralen tidigare i veckan för att boka in en tid för ett blodprov, men telefontiderna var slut redan kl 11 och jag uppmanades att ringa nästa dag :-(

Funderar på att köpa en flaska Blutsaft imorgon... Och käka blodpudding till middag...

Nu ska jag sova! Är inte supertrött egentligen, men klarar ändå inte av att se på tv eller läsa bok med huvudvärk så jag går och lägger mig...

1 kommentar:

Unknown sa...

Köp Duoferon på Apoteket, och ta en tablett varje kväll med ett glas apelsinjuice (och inget te efteråt). Det har funkat för mig. Sedan äter jag banyspenat till allt ;-)

OM det är järnbrist du har.. Kan ju vara bäst att kolla det också :) Krya på dig! Kram!