fredag 22 maj 2015

Uppoffringar

Idag är andra dagen i rad när jag går runt och är vrålhungrig och bara sugen på en massa onyttigheter :-(
Igår åt jag en dubbel-Daim och lite frozen yoghurt på kvällen, och idag åt jag bara en konservburk med VV:s gulaschsoppa och tre riskakor till lunch för att jag skulle "ha råd" med pizza och en Solero Exotic...

Jag trodde verkligen att jag hade överskridit min budget rejält den här gången, men efter att ha lagt in allt i appen så har jag trots detta 3 ap kvar ;-)

HOPPAS att hungern och suget är borta imorgon - det är sååå himla jobbigt att behöva kämpa för att kunna motstå dåliga impulser hela tiden!!!

Imorgon kommer att bli en riktig utmaning för då är jag ledig hela dagen och dessutom är det Eurovision-final på kvällen = myslördag, men söndag, måndag och tisdag jobbar jag och då går det alltid lättare...

Inga kommentarer: