lördag 18 januari 2014

Sjukt söta cupcakes ;-)

Alltså, såna här bilder får mig verkligen att smälta - shit, vilka söta cupcakes ;-)

Nu ikväll så hade jag egentligen tänkt mig att ta itu med den där 365-utmaningen, men jag orkar verkligen inte... Jag är så sjukt trött!
Igår natt somnade jag inte förrän typ halv ett, sen ville Noel ha välling klockan halv tre och klockan tio över fem imorse så ringde väckarklockan = 4,5 timmars sömn :-(
Och på det så väntade ett 11-timmarspass på jobbet... Kaos!!!

Nu sitter jag nyduschad i soffan som ett kolli, och ska gå ner och lägga mig snart! Egentligen så skulle jag ha suttit nere hos Camilla nu med fyra arbetskompisar och käkat gott och spelat spel och tjatat lite skit, men typ en timma innan myskvällen började så slog det mig att Camilla ju har två katter nu... Det blev ingen myskväll för min del :-(
Faan, vad jag hatar att vara allergisk! Och det värsta är att jag har fört över mina skit-gener till Alva också...

Nu ska jag trösta mig med ett glas Cola zero och sen gå ner och lägga mig!

Inga kommentarer: