fredag 17 januari 2014

Fredag...

Hjälp, vilken dag! Efter klockan halv två så har det gått i ett, och NU har jag precis gått ner med Noel... Klockan halv två så hämtade jag och Noel Alva på skolan och sen så åkte vi iväg ut till Ryd och hämtade Alvas kompis L. Efter det så åkte vi hem och lagade mat (potatiskroketter och nuggets), och klockan fyra så kom Alvas kompis E hit. Tjejerna började sminka sig och locka håret, och klockan halv sex så var det dags för disco! Jag var med där borta hela tiden, och när det slutade klockan sju så skjutsade jag hem E. Sen åkte jag tillbaka till discolokalen och hämtade Alva och L, samt M och Noel, och så åkte vi hem och fixade iordning lite kvällsmat och fredagsmys...

Nu är klockan snart halv tio - Noel håller på att somna och tjejerna är på G att gå och lägga sig... Jag ska snart gå och lägga mig jag med, men jag måste gå upp och duscha och tvätta håret först!
Imorgon börjar jag att jobba kl 06.00, men som tur är så börjar bästa Camilla samma tid så hon hämtar upp mig här hemma kvart i, så jag slipper att gå...

Inga kommentarer: