tisdag 16 februari 2010

Alla Hjärtans Dag...

...är rätt överskattad (tycker jag som är singel för första
gången på över 10 år), men efter att ha fått den här fina
teckningen ändras ju ens perspektiv lite grann - åh, vad jag ÄLSKAR
min lilla gullunge!!!

Idag är det semmeldagen, men det blir INGA ljuvliga gräddbullar för
min del; jag åt upp typ hela veckans points igår kväll.. Jag säger
ju det, de dagar som jag börjar jobba kl 6 slutar alltid med att jag
bryter mot pointsen!!! Varför blir det alltid så? Jag tror att dagen
helt enkelt blir för lång, så det blir svårt att fördela 19 points
så att de räcker ända tills man går och lägger sig... Ja ja, skit
samma; jag har absolut inget dåligt samvete, utan känner mig bara
ännu mer motiverad idag!
Igår träffade jag på en bekant utanför Ica, och hon har gått ner
över 40 kg det senaste året/åren - hon är så jävla snygg!!! Kan
hon, så kan jag... Ska bara bättra på disciplinen lite först ;-)

Inga kommentarer: