torsdag 30 april 2009

Valborg på Aspö gård!

Åh, vad vi har haft en härlig Valborgsmässoafton - strålande sol, mycket folk och glatt humör! Direkt efter jobbet åkte jag och hämtade Alva på dagis och sen åkte vi iväg till ett par bekanta och fikade lite. M mötte upp oss där och sen traskade vi iväg till våran stadsbondgård och spenderade ca 2 timmar där bland alla djuren (och en valborgsmässoeld, såklart). Alva tyckte att det var jätteroligt - speciellt att få rida på en ponny - så kvällen blev så himla lyckad! Och trots alla frestelser lyckades jag begränsa mitt godisintag till 2 kanderade mandlar...

Min dag har sett ut så här:

Frukost: 1 fralla med Lätta, gurka och ett kokt ägg, kaffe (5p)
Lunch: ris och quorngryta (5,5p)
Mellanmål: 2 äpplen och 1/2 banan (0,5p)
"Middag": en VV-drickyoghurt (3p) och en torr fralla (2p)
Fika: 2 kanderade mandlar, kaffe (1p?)
Kvällsmat: 2 knäckemackor med minikeso och 1/2 avokado (3,5p)

Idag stannar jag på 20,5 points och 12 304 steg!!!!!
Imorgon har vi inventering på jobbet, så nu ska jag gå upp och lägga mig och ställa klockan på 04.00... Gäsp!

    

Inga kommentarer: