lördag 18 april 2009

Min goda frukost!


Idag blev det en halv osötad Rallarhalva med minikeso och ost, jordgubbar och en kopp kaffe. Igår när jag vägde mig hade jag gått ner 0,7 kg, men förut när jag ställde mig på vågen var jag uppe i ursprungsvikten igen... Faan! Jag tycker själv att jag är jätteduktig, men med facit i hand kanske jag äter för stora portioner. Och rör mig för lite. Jag har kommit in i en manisk period där jag köper varenda vikt- och hälsatidning som finns, och trots att det finns massor av dieter med matscheman för flera veckor, så finns det ju inget som är anpassat för vegetarianer... Jag känner att jag nog behöver följa ett program, men jag vill testa nåt annat än VV. Är det någon som har erfarenhet av GI? Eller LCHF? Jag behöver råd och inspiration...

Inga kommentarer: