söndag 16 september 2018

Träning - check ✔️


Jag var tvungen att rensa skallen nu i kväll, så jag åkte iväg till gymmet direkt efter att jag hade lämnat av Noel hos Markus (Alva var på bio med kompisar).
Kämpade mig igenom 40 minuter på crosstrainern = 896 kalorier (!)

Jag tror att jag har lite för mycket i mitt lilla huvud just nu - i onsdags efter jobbet glömde jag ju bort vart jag hade ställt bilen så jag fick gå och leta efter den på två olika parkeringar innan jag hittade den, och i dag hittade jag inte mina träningsskor... Två gånger letade jag igenom lägenheten plus att jag dubbelkollade om de låg i bilen, men de var helt borta och jag kunde verkligen inte komma på vart jag hade haft dem senast! När jag kom till gymmet (jag hade tagit med mig ett par andra skor) så stod de där i skohyllan - alltså hade jag glömt dem där i tisdags...

Det är faktiskt ganska läskigt att börja glömma saker, och det är ju verkligen helt svart när jag försöker komma på svaret... Jag får nog helt enkelt försöka plocka bort vissa saker i mitt liv som tar för mycket av min uppmärksamhet och tankeverksamhet!!!

Men nu är det dags att sova - godnatt ;-)

Inga kommentarer: