måndag 10 september 2018

Konsultation

Jag har ju lite smått panik över min nya frisyr som jag inte riktigt kan förlika mig med, så jag skickade iväg ett panik-mail till Reiduns hårsalong häromdagen och frågade vad det kostar  att sätta i hårextensions. De ville att jag skulle komma in till salongen för en konsultation innan, så i dag slängde jag mig in i bilen direkt efter jobbet och åkte dit (som tur var hade Noel följt med en kompis hem efter fritids, så jag tjänade in några minuter där). Jag fick träffa en urgullig tjej som hette Jessica, och jag kände direkt att jag fick förtroende för henne!
Det slutade med att vi kom överens om att hon beställer hem löshår i min nyans till salongen och att jag går dit på tisdag och får håret fixat (OM jag får ledigt från jobbet i två timmar)...

Åh, vad spännande (och dyrt)....!!!

Inga kommentarer: