torsdag 20 september 2018

Jippie!!!


Fredagen den 22 september förra året tog jag mitt livs bästa beslut - att gå med i Viktväktarna och bli normalviktig "på riktigt"! Jag vägde in mig på 76,7 kg (!) och i dag - nästan exakt 1 år senare - har jag gått i mål, väger 59,9 kg och har gått ner totalt 16,8 kg!!!

Det känns helt fantastiskt och jag unnade mig faktiskt en fin blus från Styled by me i dag som en belöning för mitt hårda slit...

Och kolla in Viktväktarnas forum - 661 likes och 71 grattiskommentarer på min bild. Tänk vilket fantastiskt stöd man har fått därifrån och från Facebook-gruppen "Viktväktarna Online"... Och från alla mina nära och kära såklart!

Nu har jag ju dock bestämt mig för att jag vill gå ner lite till, så resan fortsätter. Som en början tänker jag mig att mitt nästa mål blir 56,7 kg - då har jag gått ner totalt 20 kg... Det ska jag nog lyckas med ;-)

Inga kommentarer: