lördag 1 september 2012

Huvudvärk

Min "lilla" powernap på tre timmar i förmiddags genererade en våldsam huvudvärk som inte släppte förrän efter 4 Alvedon (!), så den här dagen vill jag helst bara lägga bakom mig... Jag kan tala om att det var en ren plåga att besöka Matfestivalen i det tillståndet, och speciellt tivoli-området med massor av trängande folk och skithög musik!

Som ni förstår så blev det ingen promenad på berget idag heller, så imorgon MÅSTE jag försöka att ta mig dit... Det är ju så mycket man vill hinna med att göra på sin lediga helg bara - jag vill åka till Broddetorp och gå på Hornborgadagen, åka till Mariestad och hälsa på farmor/farbror/lillebror, storstäda huset, plocka iordning i Alvas rum och sortera hennes garderob, ta med Alva till badhuset, åka till Mio och kolla efter en matta till vardagsrummet, köpa löparstrumpor, kolla efter ett par höstskor m m... När och hur ska man hinna med allt!?!

Inga kommentarer: