fredag 21 september 2012

Min lilla bäbis ;-)

Kommer ni ihåg pelargonen som jag köpte på Axevalla marknad - den lever än!!! Jag trodde först att den höll på att stendö eftersom alla blommor föll av, men sen har det hela tiden kommit nya klasar av blomskott (?) så den lever och frodas... Igår berättade en kollega att den snart kommer hamna i "vinterdvala" och sluta att blomma under en period, och det var väl tur att hon sa det för annars så hade jag nog kastat den då (tack, Susanne)!
Jag och blommor är inte alltid goda vänner, men den här och jag har hittat varandra...

Det blev inget gym idag :-(
Efter den här natten så känns det som att jag inte har en bloddroppe kvar i kroppen (jag hatar mens!) så jag ska snart hoppa in i en varm och skön dusch istället, och efter det så tänkte jag för en gång skull måla naglarna... Jag ska inte jobba i Förbutiken idag, så man får ju passa på när tillfälle ges!

Frukosten idag blev exakt likadan som igår, d v s 5,5 pp och vad det blir till lunch har jag inte bestämt än...

Inga kommentarer: