måndag 15 november 2010

Plants vs zombies

Alltså, jag är helt besatt av det här spelet i min iPhone... Ni som känner mig vet att jag brukar gå och lägga mig typ kl 21 på kvällarna, och nu är klockan över midnatt... Och handleden värker...
Jag MÅSTE sova nu!!!

Dagen har verkligen varit jättetrevlig, och "farsan" verkade väldigt nöjd över sina presenter!
En läsare som heter Birgitta undrade vad pocketboken som utspelar sig i Skövde heter, och namnet är "Den svarta löparen" av Kristina Appelqvist. Jag tror att även tvåan redan finns ute (fast inbunden), och om jag inte är helt ute och cyklar så är nog även en tredje bok i serien planerad.

Tidigare idag körde M ut våran skrotbil till en kille som brukar hjälpa oss med våra bilar när de krånglar (vilket de typ ALLTID gör), så håll tummarna för att reparationen inte går på flera tusen kronor... Vi behöver verkligen ha en fungerande bil!!!

Sådär, det var sista uppdateringen för idag - godnatt!!!

Inga kommentarer: