söndag 28 november 2010

Min önskelista till Sofia!

När vi var hemma hos brorsan och hans tjej och fikade igår, så snackade vi ihop oss litegrann om julen; vi brukar dra lott om vem vi ska köpa en julklapp till och så ger vi den personen en grej för ca 300:-. Det betyder att alla bara har en enda person att köpa julklapp till (plus till Alva såklart - bortskämd som hon är), och dessutom delar vi upp maten emellan oss så att alla gör lite var.
Ett helt perfekt upplägg, tycker jag!

I år drog Sofia mitt namn i julklappslotteriet, och jag är nog den mest tacksamma personen att köpa presenter till - jag ÄLSKAR typ allt som doftar gott och blir glad av det mesta...
Jag själv ska köpa julklapp till M (tack för det; enkel match!), och jag är sååå tacksam för att jag inte drog brorsans namn - han är SKITSVÅR att köpa till!

Så här kommer min önskelista:
*nya lampskärmar (innan de här brinner upp)
*en stavmixer från OBH Nordica
*ett kakfat
*en stektermometer (Claes Ohlssons)
*ett förkläde (gärna i plast som tål vatten; roligaprylar.se)
*lite olika parfymer från eleven.se
*diverse smink och dofter från Kicks

Och sist men inte minst, det här snygga kreditkortsfodralet


Inga kommentarer: