torsdag 25 november 2010

Nybadad

Tryckte ner mig själv och min mörbultade kropp i ett VARMT skumbad förut, och det gjorde gott för själen...
Efter det bredde jag mig en färsk Hönökaka med flatrökt skinka till kvällsmat, och de tre senaste timmarna har jag legat raklång i soffan och glott på teven; Halv åtta hos mig, CSI och Criminal Minds.
Nu är jag så trött så att det svider i ögonen! Vilken dag...

Imorgon har jag ett hyfsat kort pass i kassan (kl 9.00-15.00), men jag måste ju ändå gå till och från dagis och jobbet så det kommer nog att vara synd om mig och min rygg imorgon också...
Förut när jag reste mig ur soffan smällde det till som attan i ryggen, och till och med M reagerade på ljudet och undrade vad som hände...
Min stackars rygg :-(

Imorgon drar M till Stockholm för att jobba på någon fotomässa, så jag och Alva blir själva hela helgen. Vi ska gå fram till stan en sväng på lördag, baka pepparkakor och lussefika hos brorsan - en myshelg, med andra ord...

Inga kommentarer: