torsdag 6 september 2012

Saltlakrits

Eftersom "min" butik inte har fått in den här glassen än så blev jag ju överlycklig tidigare idag när jag sprang på den inne hos konkurrenten (nej, varken på Coop eller Willys - där handlar jag faktiskt inte!)... Jag köpte med mig en hem direkt, men sen så försvann glassuget helt plötsligt så jag sparar den tills på lördag ;-)
8 gram kolhydrater/100 gram och sötad med stevia...
Jag känner på mig att den kommer att vara supergod!!!

Imorgon väntar jobb mellan kl 9.00-15.00 och senare på kvällen så ska jag ut och äta med tjejerna... Nice ;-)
På lördag jobbar jag kl 9.30-16.15, sen har Alva simskola kl 17.15-18.00 och efter det så ska vi hem till Susanne och gratta henne på 40-årsdagen...
På söndag har jag bytt pass och jobbar kl 6.45-13.30 (jag skulle ha jobbat mellan kl 12-18 egentligen), så då kanske man hinner med ett pass på gymmet också!?!

Men nu väntar sömnen först och främst - sov gott, allihopa!

Inga kommentarer: