onsdag 9 september 2009

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig...

...och ibland blir det bättre än vad man har tänkt sig! Idag är en dag som jag gärna glömmer bort, dock...
Som tur är verkar det som om pappa har fått den hjälp han behöver nu, så då har man ett problem mindre att tänka på...

Med maten har det gått alldeles utmärkt idag (också), och jag har ätit:

Frukost: 2 polarkraft extrem med 1 skrattande kon light, sallad, 4 skivor skinka och 2 dl miniyoggi, en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: 1 banan, 2 äpplen (1,5p)
Lunch: pasta och en liten vegetarisk filé i champinjonsås (6p)
Mellanmål: 2 nektariner, 1 äpple
Middag: spagetti och vegetarisk Carbonara (7p)

För övrigt var jag ute och gick min långpromenad förut igen, och det är såååå skönt att bara få dra på sig träningskläderna och koppla in iPoden och bara gå gå gå... utan att behöva tänka på något annat än att man ska ta sig framåt.
När jag kom hem kollade jag på fotbollen, men fy vilken tråkig match det var! Spelar vi så dåligt i de kommande matcherna också så har vi verkligen ingenting i VM att göra... PINSAMT, SVERIGE!

Nej, nu är klockan snart tio och det är dags att släcka lampan. Visserligen har jag sovmorgon imorgon, men jag är alltid så himla trött på kvällarna...
Förut beställde jag de nya höstkatalogerna från både Jotex och Ellos, så jag hoppas att de kommer snart - vill beställa lite nya gardiner och grejer till nya lägenheten...
Både längtar och inte längtar...

1 kommentar:

Helen sa...

duktigt jobbat med alla minus.. du är så otroligt duktig..
jag borde ju väga mellan 50-55 med min korta längd.. men tycker åsså det känns ouppnåligt.. kanske jag kan komma ner dit men hålla det blir desto svårare.. jag har ju 58 som målvikt just nu... men jag tar ett kilo i taget.. eller hekto.. hihi..

har nåt hänt med din pappa? blir lite orolig.. känner att ni inte behöver mer oroligheter nu..

va skoj att fixa å dona i nya lägenheten.. när flyttar du? ska Alva bo mest hos dig eller ska hon vara lika mycket hos båda? många frågor nu.. stooor kram