lördag 8 september 2012

Segraren i Halv åtta hos mig är.....

........


JAG!!!!!!!!!!!!!!

.........

Förstår ni vilken kick det var för mitt självförtroende att få full pott från samtliga övriga deltagare ;-)
Och jag lade verkligen ner min själ i matlagningen den gången jag var värdinna; het tomatsoppa med parmesanchips till förrätt, färsk pasta med färskostfylld kycklingfilé till varmrätt och polkagrispannacotta med vit chokladmousse till efterrätt...

Just nu så sitter jag på badhuset och kollar när Alva har simskola - vi får väl se om hon lär sig att simma den här gången ;-)
Efter simskolan ska vi åka raka vägen till Susanne och gratulera henne på 40-årsdagen! Vi var inne och köpte en jättefin present på EM heminredning till henne förut, och jag hoppas verkligen att hon gillar den...

Både jag och Alva har knaprat i oss varsin allergitablett nu, så förhoppningsvis kan vi stanna och umgås en liten stund ;-)

Inga kommentarer: